söndag 16 augusti 2009

ssunday.

det var kul igår måste jag säga. jag menar, det blev rätt lyckat ändå. trevligt folk & oftast trevlig musik, som jag dansade till när jag inte satt i soffan, köket eller på toaletten. tiden gick rasande fort och folk sprang ut och in mest hela tiden. något händer ju alltid som gjorde mig orolig och grejer men men, i stort var det nice! fast vi var hemma hos lina så blev hon typ inte med på en enda bild, det blev inte många bra bilder överhuvudtaget men jag bjussar på fyra goda bitar. alexandra är med på varandra bild och det betyder bara att hon är min bästa och snygg!

PARTYJAKOB! :D

kan inte påstå att bilden är snygg men jag gillar den ändå. sötnosarna frida och alexandra visar kärlek :) anna och alexandra <3>

2 kommentarer:

anna sa...

fina bilder
sen parti som parti
alla är olika ;)

linda var snygg på hela kalaset!

Alexandra Morelius, sa...

att alexandra var med på varje bild betyder inte att hon var snygg. det betyder bara att hon var här och där och överallt.

du är snyggsnyggsnygg-linda!