tisdag 18 augusti 2009

ehehe

Det gick bra vid UM. Dom flesta som jag känner och som läser den här bloggen, ehe, vet vad jag gjorde där. Men jag kan lika gärna skriva ut det så alla vet. För jag ser ingen mening med att hålla det hemligt? Så pinsamt är det inte. Jag gjorde ett test för klamydia. Så. Har haft ont i två veckor nu även om det faktiskt har börjat gett sig nu men lika bra att testa sig utifall? Jag tror inte att jag är smittad och hoppas inte det. Jobbigt ju. Jag är galet trött eftersom jag inte kunde sova igår kväll och gick upp vid sju. Och imorgon börjar skolan och jag vill vill inte. Jag vill inte ha höst. Jag vill inte ha vinter. Jag vill ha sommar forever. Jag orkar inte klä på mig massa kläder. Ha fula jackor och skor. Haha. Det finns fina jackor och skor också, jag vet, men jag går hellre utan jacka och converse! Men ska försöka att sluta tänka så mycket på vintern och njuta av den sista värmen som är kvar. Även om det är griskallt ute idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: Jag håller med, hahah den videon var roligast :p

xoxo falsksanning.blogg.se