torsdag 20 augusti 2009

200809

varför känner jag mig alltid stressad på morgonen? fast jag vet att jag kommer hinna så skynar jag mig alltid. men det är väl bättre det än gå för sent och verkligen inte hinna antar jag. idag ska vi få skåp och våra matkort. jag hoppas att jag får ett bättre skåp i år än förra året. jag vill hellre ha övre skåp, mycket bättre ju. sen efter lunch skulle vi ha någon femkamp som jag tror får dissen. kan dom inte komma på något bättre än femkamp, kära nån. fint väder är det idag också, det blir leggings igen och en tubtopp till, hatar mitt hår idag men jag får väl lov att leva med det.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Hej sötnos ! Är det du som har gjort din design ? I sånna fall skulle jag villja ha din hjälp med en PYYTTE sak. Men maila mig: linniezzz@live.se För jag skulle villja ha rosa i texten om du vet hur man gör.. =) om du hjälper mig får du: 6 länkningar och så gör jag reklam om din blogg och så får du skriva ett inlägg :) / Linnea. Hör av dej sweet

newskate sa...

Hej och välkomen till "Newskate" som är en nystartad blogg om skate,
snowboard och sköna kläder. Kanske är detta bloggen för just DIG, och därför tycker vi att du ska ta en titt in i vårat liv som "annorlunda tonåring". Välkomen!
Mathea & Joëlle