onsdag 19 augusti 2009

first day.

Idag ska jag tillbaka till skolan igen. På ett sätt känns det som det var väldigt längesen jag var där, samtidigt som det känns som det var alldeles nyss. Sommaren har gått rysade fort, men ändå inte. Det känns som jag har hunnit med mycket, men samtidigt som ingenting. Men jag tänker inte skriva något om mitt sommarlov nu för jag hinner inte. Jag ska snart gå till bussen, kommer till falun en timme före vi börjar men Isabella är där då så. Har ingen aning om vad vi ska göra men det blir nog bra. Jag orkar inte bry mig så mycket om "första dagen" så jag har bara leggings, två linnen och converse, alla vet redan hur jag ser ut. Och jag har spillt vatten på tröjan därför är det tre fläckar. Höhö.

2 kommentarer:

Alexandra Morelius, sa...

snygga fläckar. höhö!

anna sa...

Lämna din kommentar?
jatack
generöst och snällt på samma
g-å-n-g duvet
härligt det

eftersom det var första dagen för oss båda och vi befann oss såsom i skåne och norrland
egentligen inte så,
men nog om det så hade du en fin utstyrsel
det heter väl så här i dalarna?
klart det gör
brååå

fint :*