söndag 9 augusti 2009

en ny söndag.

Ja, nu blev det nytt igen. Och nu får det
se ut såhär ett tag framöver, tills jag
kommer på något nytt igen.
Jag tog också bort allt gammalt. Börja
om från börjar liksom. Det blir nog bra.
Ska också försöka blogga mera.
och skaffa fler läsare. Haha, får väl se hur
det går. Men kan ju ändå alltid försöka.
Jag har varit på festival. I Karlskoga.
Det var, lerigt. Men också fint.
Fina artister och fint folk. Det kunde
alltid ha varit bättre. Men så tycker jag
nästan alltid. Det blir aldrig som jag
tycker det borde bli.
Ida och Celina innan Lorentz & M.Sakarias
Mina favoritfjortisar <3
Alexandra, Jag och Ida innan Lasse.
SIMON <3
LASSE <3
Lorentz & M. Sakarias <3

1 kommentar:

Alexandra Morelius, sa...

åh, fint! :)
men jag vill lägga till:
det blir aldrig som man vill. eller har tänkt sig. det är inget att göra åt. that's life liksom.