måndag 17 augusti 2009

bloggar

nu under sommaren så har jag börjat läsa väldigt många bloggar. jag har läst kenzas sen i mars/april någon gång och är min favorit när det gäller dom stora bloggarna. jag började läsa fler och fler endast för att ha något att göra när jag hade tråkigt och ha något att skratta åt ibland. men nu är det som det börjar bli allvarligare på något sätt. jag får mer och mer koll på deras liv och vilka jag inte gillar och gillar.
jag är knappt inne på bdb längre och
jag läser två skvallerbloggar som skriver
om alla om vad som är sant och
fejkade bilder. det är faktiskt rätt kul. jag hatar dessie. vet inte ens varför jag läser hennes, kan vara för att hon är så töntig så att jag måste få skratta och skaka på huvudet. kissie är helt dum i huvudet, haha. men jag gillar amir! kul kille :D och jag börjar tycka om paow mer och mer, först tyckte jag att hon bara var irriterande eftersom hon särskriver men men.
och alla fjortispöjks glömmer man såklart
inte! sen läser jag ju mina vänners bloggar också såklart, dom gillar jag!
jag måste erkänna att jag
nästan skäms över bilden.
hur många är det? 20?
aja, jättetråkigt inlägg om
hur jag fördriver såna här
kvällar när jag inte har något
alls att göra.

3 kommentarer:

Alexandra Morelius, sa...

men vad skulle vi annars göra?

Lina sa...

dessie & kisse kan suga.
läser deras bloggar endast för att dom är så jävla dumma i huvudet!
paow är okej & amir är bäst!
<3

caroline sa...

haha, då är vi två som gör det =)
puss på att du är söt <3