tisdag 11 augusti 2009

Puffen.

Min älskling, min katt, Puffen. Hon var jämt med mig förut, när jag bodde uppe. När mitt rum var på övervåningen. Hon brukade ligga där varje natt. Och på dagarna också för den delen. När jag sedan böt rum, flyttade ner till källaren, som jag gjorde i början av sommaren, så slutade hon. Och nu när min syster bor uppe i mitt gamla rum så är hon inte där heller. Hur jag än fortfarande försöker visa henne att hon ska vara här, hon borde ju känna igen täcket, som hon alltid brukade ligga på, men hon vill inte. Hon brukar bara titta på mig, sen gå. För några veckor sen kom hon när jag låg i sängen och ville mysa med mig, som hon alltid ville förut. Men hon gick lika snabbt som hon kom. Jag har tillochmed kattmat här nere. Jag saknar henne. Vad är det som är fel? <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjC2V9a64v7oGAi8-QIx_MsMHCnxrCCClIc0u3-7fJ7yijUUzWNTOQwicm24O062l2ru-ySmdawEBHq4qYm3B2ig8h6IoG6B_D72sVRKvNj4Kv2MceFJjkSM8a11sxKoDeER1EtBpGNqPyh/s1600-h/puffen.jpg"> min baby. bäbis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni har börjat glida ifrån varandra. Puffen ( bra namn) kanske tycker att det finns mer att se av världen ( huset ) än ditt täcke och vill därför bryta sig loss :)

Anonym sa...

Puffen (bra namn) är lite rädd fär trappor (den som går ner till ditt rum)