torsdag 20 augusti 2009

pics.

jag kom på senare att jag glömde lägga ut bilder när jag skrev om mitt sommarlov. så jag gör det nu och skiter i om ni är intresserade eller inte. så mina favoritbilder över den här sommaren kommer nu. se och njut?
Sommar stavas K Ä R L E K
Jag & Alexandra hoppade :) Vi badade mitt i natten.
En bild före fest.
Midsommarfest.
Födelsedagsfest.
Festfest
Festfest.
Äta melon.
Celina och Ida är så galet snygga när dom ska bada!
Lillemor kom till bror, sötan!
PEACE AND LOVE!
Party på P&L
Lasse <3>
Simon <3
PiP!
PiP!
Bästa på pip (y)
GÖTEBORG <3
En sväng till Tyskland hann jag med också.
Kommentera? :*

3 kommentarer:

anna sa...

sommaren var fin!
;)

Alexandra Morelius, sa...

åhå, fina bilder! vissa av de där hade jag inte ens sett :)

håller med anna, kunde inte ha sagt det bättre själv.

Anonym sa...

gu vilken fin bild du fick på lillemor! min foto lärare skulle helt klart ge dig mvg för den :] //sandra